Međutim, uvek se postavlja pitanje koliko učenici efikasno koriste tehnologiju za učenje.
Stoga podsticanje nastavnika da za različite nastavne aktivnosti koriste raznovrsne tehnološke alate može da podstakne učenike ne samo na interesovanje za učenje, već i istinsko razumevanje pojmova i pojava u nauci i društvu.
Edukativne igre u nastavi jačaju horizontalno i vertikalno povezivanje nastavnih predmeta, omogućavaju češću promenu aktivnosti i dodatno angažovanje učenika. Usmerene su na rešavanje problema, kao i međusobno povezivanje znanja iz više nastavnih predmeta i imaju za cilj da učenici nauče samostalno da uče. Tako se omogućava sagledavanje problema i problemskih zadataka iz više različitih uglova.
Ovakvim pristupom u izučavanju zadate teme stiče se celovito znanje uz aktivno učešće učenika ili kroz rad u paru ili grupi. Na taj način svakako raste nivo zainteresovanosti učenika za sadržaj časa, što doprinosi razumevanju naučenog, a usvojeno znanje je trajnije. Kratka agenda sa orijentacionim trajanjem tema, odnosno vremena predviđenog za pitanja
Vebinar je namenjen vaspitačima u predškolskim ustanovama nastavnicima osnovnih i srednjih škola, nastavicima razredne nastave.
Za prisustvo na vebinaru/odslučan snimak vebinara dobijaju se potvrde za interno stručno usavršavanje od 4 sata kao i materijal sa vebinara!
Moguće je kupiti snimak ovog vebinara! I pogledati ga kad vama odgovara.
Kada kupite snimak vebinara:
- link za gledanje vebinara će biti aktivan 72h od kada prvi put kliknete na link
- možete 3x da kliknete na link
- dobićete sertifikat o odgledanom vebinaru
- dobićete materijale sa vebinara
Ana Marković
Ana Marković, nastavnik fizike u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji, idejni tvorac i realizator projekata i aktivnosti vezanih za Festivala nauke i Park nauke u svojoj školi.
Dobitnik je mnogih priznanja za popularizaciju nauke od strane Centra za Promociju nauke.
Dobitnik je nagrade ,,Najbolji edukator Srbije 2019” od strane Udruženja za podsticajno preduzetništvo Živojin Mišić.
Član radne grupe za izradu standarda postignuća za opšteobrazovne predmete za osnovnu i srednju školu.
Takođe, je član radne grupe za izradu plana i programa nastave i učenja fizike za treći i četvrti razred učenika sa posebnim sposobnostima za biologiju i hemiju.
Katarina Veljković
Katarina Veljković, nastavnik računarske grupe predmeta u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji, izabrana u Top 50 nastavnika sveta za 2019. godinu.
Koordinator i član radne grupe za izradu standarda postignuća za opšteobrazovne predmete za osnovnu i srednju školu.
Takođe, je član radne grupe za izradu predloga programa nastave i učenja za računarske predmete za sve razrede za učenike sa posebnim sposobnostima za računarstvo i informatiku.
Koautor je priručnika: “Priručnik za pedagošku primenu sistema za upravljanje učenjem Mudl pri realizaciji onlajn i hibridne nastave” i koautor šest akreditovanih udžbenika iz oblasti informatike i računarstva.