Kako školska godina počinje, važno je planirati sve aktivnosti na institucionalnom nivou, uključujući prevenciju nasilja, diskriminacije i drugih rizičnih ponašanja učenika. Na vebinaru ćemo se pozabaviti uobičajenim dilemama i dati praktične primere kako kreirati programe u ovoj oblasti, pratiti njihovu implementaciju i pripremati izveštaje. Svi polaznici će takođe dobiti dodatne materijale koji će im pomoći u radu u ovoj oblasti.
Tokom vebinara ćemo obraditi sledeće teme:
- Važeći propisi u oblasti zaštite od DNZZ
- Obaveze ustanove
- Dosadašnja iskustva – najčešće dileme
- Tim za zaštitu od DNZZ: kako se formira, šta i kako radi
- Kako se pravi Plan rada tima – primer iz prakse
- Kako izraditi programe zaštite od nasilja, prevencije diskriminacije i drugih oblika rizičnog ponašanja – primer iz prakse
- Analiza stanja – primer iz prakse
- Praćenje i vrednovanje realizovanih aktivnosti – primer iz prakse
- Izrada izveštaja – struktura izveštaja, primer iz prakse
- Šta može da nam pomogne – dostupni resursi: materijali, priručnici
- Pitanja
Vebinar je namenjen vaspitačima u predškolskim ustanovama, nastavnicima razredne nastave, nastavnicima predmetne nastave u osnovnim i srednjim školama, stručnim saradnicima i direktorima.
Za prisustvo na vebinaru/odslučan snimak vebinara dobijaju se potvrde za interno stručno usavršavanje od 4 sata kao i materijal sa vebinara!
Valentina Grbić
Valentina Grbić, diplomirani psiholog, rođena 1968. godine u Kragujevcu. Zaposlena je u osnovnoj školi ''Dragiša Mihailović'' u Kragujevcu. U obrazovanju radi 30 godina i više od 20 godina realizuje obuke u različitim oblastima.
Autor je i voditelj akreditovanih programa obuka za zaposlene u obrazovanju ''Efektivno podučavanje'' i ''Romi kroz vreme''. Realizovala je obuke za nastavnike za ostvarivanje nastave orijentisane ka ishodima učenja (ZUOV) i razvijanje kritičkog mišljenja i rešavanja problema (Britanski savet).
Akreditovani je trener Nacionalne agencije za javnu upravu za oblast ”Lični razvoj i veštine”. Autor je priručnika ’’Timski rad’’.