Program nastave i učenja predmeta Digitalni svet za prvi, drugi i treći razred osnovne škole sadrži nastavnu temu Algoritamski način razmišljanja kojoj je posvećeno 31 čas u sva tri razreda. Predviđeni način učenja osnovih koncepta programiranja je blokovsko programiranje.
Cilj ovog vebinara je dostizanje viših nivoa digitalnih kompetencija nastavnika u domenu realizacije nastavne teme Algoritamski način razmišljanja primenom blokovskog načina programiranja kreiranjem računarskih programa za rešavanje različitih problema u društvu.
Osim toga, nastavnicima razredne nastave se daje i niz praktičnih predloga kako da organizuju nastavu kako bi ostvarili ishode predviđene programom predmeta Digitalni svet.
-
-
- Uvod – Predstavljanje nastavnog plana i programa predmeta Digitalni svet (akcenat na temi Algoritamski način razmiljšanja) – 20 min.
- Način realizacije nastavne teme. Algoritamski način razmišljanja:
- Predstavljanje načina realizacije zadataka za prvi razred. – 10 minuta
- Predstavljanje i izrada zadataka za drugi razred. – 20 minuta
- Predstavljanje i izrada zadataka za treći razred. – 20 minuta
- Predstavljanje Petljinih materijala za nastavnike razredne nastave. – 10 minuta
- Pitanja i odgovori – 10 minuta
-
Vebinar je namenjen nastavnicima razredne nastave.
Za prisustvo na vebinaru/odslučan snimak vebinara dobijaju se potvrde za interno stručno usavršavanje od 4 sata kao i materijal sa vebinara!
Moguće je kupiti snimak ovog vebinara! I pogledati ga kad vama odgovara.
Kada kupite snimak vebinara:
- link za gledanje vebinara će biti aktivan 72h od kada prvi put kliknete na link
- možete 3x da kliknete na link
- dobićete sertifikat o odgledanom vebinaru
- dobićete materijale sa vebinara
Katarina Veljković
Katarina Veljković, nastavnik računarske grupe predmeta u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji, izabrana u Top 50 nastavnika sveta za 2019. godinu.
Koordinator i član radne grupe za izradu standarda postignuća za opšteobrazovne predmete za osnovnu i srednju školu.
Takođe, je član radne grupe za izradu predloga programa nastave i učenja za računarske predmete za sve razrede za učenike sa posebnim sposobnostima za računarstvo i informatiku.
Koautor je priručnika: “Priručnik za pedagošku primenu sistema za upravljanje učenjem Mudl pri realizaciji onlajn i hibridne nastave” i koautor šest akreditovanih udžbenika iz oblasti informatike i računarstva.