Na vebinaru čućete više o sledećim temama:
- Šta su ciljevi školskog marketinga?
- Razlike marketinga i promocije obrazovnih ustanova.
- Kako da zagrejemo ljude za našu promociju?
- Lestvica vrednosti.
- Kako se nametnuti lokalnim i nacionalnim medijima?
- Pisanje saopštenja za medije. (Osnove novinarstva)
- Pisanje objava na lending stranicama.
- Strategije upravljanja obrazovnih ustanova Fejsbukom i Instagramom.
- Kako se pišu učinkovite objave za Fejsbuk i Instagram?
- Alati za lakše uprvljanje društvenim mrežama. (Business Suite, Canva, Kine master)
- Nekoliko saveta o fotografijama za medije, sajt, društvene mreže.
- „Puškice“ kao podsetnik šta i kako pisati.
Vebinar je namenjen nastavnicima vaspitačima, učiteljima, nastavnicima osnovnih i srednjih škola, stručnim saradnicima, upravi škola i vrtića.
Za prisustvo na vebinaru/odslučan snimak vebinara dobijaju se potvrde za interno stručno usavršavanje od 4 sata kao i materijal sa vebinara!
Gordana Jocić
Gordana Jocić - završila je Fakultet političkih nauka na Beogradskom univerzitetu, grupu za novinarstvo, kao i menadžment u medijima u okviru stručnog usavršavanja.
Trenutno odgovorna urednica Radija Zlatousti. Objavljivala tekstove, radio i TV priloge u lokalnim i nacionalnim medijima. Autorka više televizijskih emisija.
Predavala Osnove novinarstva, Oblike novinarskog izražavanja i Sisteme informisanja u srednjoj školi. Predavala na više različitih obuka za novinarstvo. Ima 11 godina iskustva rada u prosveti. Pohađala Masterboks kurseve maketinga kod Istoka Pavlovića i Ivana Bildija. WEB CMS praktikant.