Skip to content

Upravljanje marketingom obrazovnih ustanova na društvenim mrežama i u medijima

Na vebinaru čućete više o sledećim temama:

  1. Šta su ciljevi školskog marketinga?
  2. Razlike marketinga i promocije obrazovnih ustanova.
  3. Kako da zagrejemo ljude za našu promociju?
  4. Lestvica vrednosti.
  5. Kako se nametnuti lokalnim i nacionalnim medijima?
  6. Pisanje saopštenja za medije. (Osnove novinarstva)
  7. Pisanje objava na lending stranicama.
  8. Strategije upravljanja obrazovnih ustanova Fejsbukom i Instagramom.
  9. Kako se pišu učinkovite objave za Fejsbuk i Instagram?
  10. Alati za lakše uprvljanje društvenim mrežama. (Business Suite, Canva, Kine master)
  11. Nekoliko saveta o fotografijama za medije, sajt, društvene mreže.
  12. „Puškice“ kao podsetnik šta i kako pisati.

Vebinar je namenjen nastavnicima vaspitačima, učiteljima, nastavnicima osnovnih i srednjih škola, stručnim saradnicima, upravi škola i vrtića.

Za prisustvo na vebinaru/odslučan snimak vebinara  dobijaju se potvrde za interno stručno usavršavanje od 4 sata kao i materijal sa vebinara!

Gordana Jocic

Gordana Jocić

Gordana Jocić - završila je Fakultet političkih nauka na Beogradskom univerzitetu, grupu za novinarstvo, kao i menadžment u medijima u okviru stručnog usavršavanja.

Trenutno odgovorna urednica Radija Zlatousti. Objavljivala tekstove, radio i TV priloge u lokalnim i nacionalnim medijima. Autorka više televizijskih emisija.

Predavala Osnove novinarstva, Oblike novinarskog izražavanja i Sisteme informisanja u srednjoj školi. Predavala na više različitih obuka za novinarstvo. Ima 11 godina iskustva rada u prosveti. Pohađala Masterboks kurseve maketinga kod Istoka Pavlovića i Ivana Bildija. WEB CMS praktikant.