Управљање маркетингом образовних установа на друштвеним мрежама и у медијима

Када се представљамо школу или вртић на социјалним медијима или у медијима, потребно је да то урадимо на исправан начин.

 

На вебинару чућете више о следећим темама:


  • Шта су циљеви школског маркетинга?

  • Разлике маркетинга и промоције образовних установа.

  • Како да загрејемо људе за нашу промоцију?

  • Лествица вредности.

  • Како се наметнути локалним и националним медијима?

  • Писање саопштења за медије. (Основе новинарства)

  • Писање објава на лендинг страницама. 

  • Стратегије управљања образовних установа Фејсбуком и Инстаграмом.

  • Како се пишу учинковите објаве за Фејсбук и Инстаграм?

  • Алати за лакше упрвљање друштвеним мрежама. (Business Suite, Canva, Kine master)

  • Неколико савета о фотографијама за медије, сајт, друштвене мреже.

  • „Пушкице“ као подсетник шта и како писати.

Вебинар је намењен наставницима, васпитачима, учитељима, наставницима основних и средњих школа, стручним сарадницима, управи школа и вртића.

Гордана Јоцић

Гордана Јоцић - завршила је Факултет политичких наука на Београдском универзитету, групу за новинарство, као и менаџмент у медијима у оквиру стручног усавршавања. Тренутно одговорна уредница Радија Златоусти. Објављивала текстове, радио и ТВ прилоге у локалним и националним медијима. Ауторка више телевизијских емисија. Предавала Основе новинарства, Облике новинарског изражавања и Системе информисања у средњој школи. Предавала на више различитих обука за новинарство. Има 11 година искуства рада у просвети. Похађала Masterbox курсеве макетинга код Истока Павловића и Ивана Билдија. WEB CMS практикант.