Vreme u kome živimo nas svakodnevno suočava sa teškoćama kako na ličnom tako i na profesionalnom planu. Naši adaptivni mehanizmi se troše i nastaje faza kada osećamo da nismo u stanju da funkcionišemo ni u najobičnijim aktivnostima. Sve ono što nas je ranije ispunjavalo, sada nas čini ravnodušnim. I živimo dan po dan, a svaki dan isti…
Vebinar je namenjen zaposlenima u obrazovanju, kao jednoj od ”pomagačkih” profesija koja je posebno izložena stresu. Naš cilj je pomoć pomagačima u razvijanju ličnih obrazaca za prevladavanje negativnih efekata stresa i profesionalnog sagorevanja.
Na osnovu praktičnih iskustava, u okviru svake teme pokušaćemo da istaknemo ključna pitanja i moguće odgovore/rešenja.
Teme:
- Koliko smo podložni stresu
- Da li smo tip osobe sklone stresu
- Kako regujemo kad smo pod stresom
- Da li brinemo o sebi
- Stres na poslu i profesionalno sagorevanje
- Kako nam posao postaje uzrok stresa
- Šta nam krade vreme – ”kradljivci vremena” kao uzrok stresa
- Kako dolazi do profesionalnog sagorevanja – uzroci i posledice
- Kako se mogu smanjiti efekti stresa na poslu
- Strategije za prevenciju stresa
- Moj krug briga – kako da rešavamo probleme
- Kako da odredimo prioritete – hitno/bitno
- Tehnike za prevladavanje stresa
- Švedski sto
- Pitanja
- Koliko smo podložni stresu
Vebinar je namenjen vaspitačima u predškolskim ustanovama, nastavnicima razredne nastave, nastavnicima predmetne nastave u osnovnim i srednjim školama, stručnim saradnicima, direktorima.
Za prisustvo na vebinaru/odslučan snimak vebinara dobijaju se potvrde za interno stručno usavršavanje od 4 sata kao i materijal sa vebinara!
Valentina Grbić
Valentina Grbić, diplomirani psiholog, rođena 1968. godine u Kragujevcu. Zaposlena je u osnovnoj školi ''Dragiša Mihailović'' u Kragujevcu. U obrazovanju radi 30 godina i više od 20 godina realizuje obuke u različitim oblastima.
Autor je i voditelj akreditovanih programa obuka za zaposlene u obrazovanju ''Efektivno podučavanje'' i ''Romi kroz vreme''. Realizovala je obuke za nastavnike za ostvarivanje nastave orijentisane ka ishodima učenja (ZUOV) i razvijanje kritičkog mišljenja i rešavanja problema (Britanski savet).
Autor je i voditelj obuka u projektima podsticanja preduzetništva za mlade i žene u ruralnim oblastima. Akreditovani je trener Nacionalne agencije za javnu upravu za oblast ”Lični razvoj i veštine”. Autor je priručnika ’’Timski rad’’.