Učiti se može naučiti 1 i 2

Svrha vebinara je razumevanje kompetencija učenja i nastave koja razvija ove kompetencije sa ciljem obezbeđivanja znati-kako sadržaja i alata za autonomno promišljanje, kreiranje, planiranje, izvođenje i evaluaciju nastave imajući u vidu razvoj kompetencija učenja! Edukacija je namenjena učiteljima, nastavnicima, stručnim saradnicima i direktorima.

Vebinar je podeljen u dve celine, prvi deo vebinara će se održati  18. oktobra od 18:30h, dok se drugi deo održava 20. oktobra od 18:30h. Snimci vebinara biće dosutpni 48h od momenta održavanja vebinara.

Trajanje prvog dela edukacije je 120 minuta, a drugog 90 minuta.
Prvi deo edukacije obuhvata istoimenu knjigu. Svi učesnici dobijaju sertifikate o učešću.

SADRŽAJ EDUKACIJE

01. UVOD U TEMU

    • Zašto učenike učiti kako učiti
    • Shvaćanje učenja i poučavanja
    • Percepcija učenika
    • Shvaćanje vlastite uloge
02. STRUKTURA KOMPETENCIJE UČENJA
    • Tipični problemi povezani s učenjem
    • 4 područja kompetencije učenja
03. PODRUČJE MISAONIH SPOSOBNOSTI
    • Grupiranje i metode učenja
    • Kauzalno mišljenje i metode učenja
    • Logičko-organizacijske metode učenja
    • Primjeri metoda na nastavnim sadržajima
04. KREATIVNE METODE UČENJA
    • Zašto kreativne metode učenja
    • Primjeri kreativnih metoda učenja na nastavnim sadržajima
    • Logičko-organizacijske metode učenja

05. NAČELA NASTAVE KOJA POTIČE RAZVOJ KOMPETENCIJE UČENJA

    • Misaona aktivnost
    • Interaktivnost i sudjelovanje
    • Elementi igre i humora
    • Pozitivno iskustvo, itd.

06. DOŽIVLJAJNI MODEL

    • Zabavljačka vs. doživljajna nastava
    • Benefiti doživljajnog modela
07. PROBLEMI I IZAZOVI U FUNKCIJI UČENJA
    • Zašto je izazov poluga motivacije u učenju
    • Smjernice za uvođenje izazova u nastavu
    • Problemska nastava s učenikom u središtu
08. METODE UČENJA I
POUČAVANJA
    • Brainbox – vježba koncentracije
    • Strip – za sadržaje procesnog karaktera
    • Novine – kreativan projektni pristup nastavnim sadržajima
    • Legići – izgradi znanje
09. SAMOUPRAVLJANJE PROCESOM UČENJA
    • Kako učim?
    • Metakognitivne sposobnosti
 

Knjiga “Učiti se može naučiti”

Knjiga je namenjena stručnjacima u obrazovanju i govori o razvoju kompetencija učenja kroz nastavu. Detaljno opisuje strukturu kompetencije učenja, principe nastave koji podstiču razvoj kompetencija učenja, metode učenja i podučavanja koje u tome mogu pomoći itd.

Knjiga - učiti se može naučiti
calender, icon, pictogram-2389150.jpg

Datum: 18. i 20. oktobar 2023.

Vebinar se održava oba dana od 18:30.

Prijavi se na vebinar:

Cena vebinara: RSD 2950,00 , cena vebinara sa knjigom RSD 4470,00

Upustvo za prijavu:
  1. Kliknite na tip prijave (pojedinačna ili prijava preko ustanove)
  2. Popunite prijavni formular
  3. Nakon par minuta stići će vam mejl sa podacima za uplatu
  4. Nakon što uplatite prijavu, pošaljite sliku uplatnice (ili screenshot ako plaćate online) na oc.kontiki@gmail.com
icon, play, video-1968245.jpg

Vebinar na klik!

U slučaju da niste u mogućnosti da pogledate vebinar ili želite da pogledate vebinar još jednom, kada kupite vebinar biće vam dostupan snimak (72h od momenta aktiviranja linka).

Najčešće postavljana pitanja:

Vebinar je namenjen: učiteljima, nastavnicima, stručnim saradnicima i direktorima.

Za prisustvo na vebinaru dobijaju se potvrde za interno stručno usavršavanje od 4 sata.

Vebinar se održava preko Zoom platforme.  U slučaju da niste u mogućnosti da pratite vebinar uživo ili želite da pogledate još jednom, nakon vebinara dobićete snimak vebinara koji je aktivan 72h od kada prvi put kliknete na vebinar (i možete 3x da kliknete na link).

Učesnici se i samostalno mogu organizovati u veće grupe i time ostvariti popust. 

Upoznajte predavača:

Maja Jeričić, KOHO pedagogija

Maja Jerčić

Maja Jerčić, magistar pedagogije i voditeljka KoHo pedagogije - platforme za razvoj i sprovođenje edukacija namenjenih vaspitno-obrazovnim stručnjacima i roditeljima.

Neke od edukacija su Dečji mozak i rani razvoj, Učiti se može naučiti, Didaktička moć Lego kocki, Dansko vaspitanje dece, Edukacija roditelja, itd. Prvenstveno se bavi kompetencijama učenja, podsticanjem ranog razvoja, pedagoškom dimenzijom STEAM obrazovanja i inovativnim metodama učenja i poučavanja.

Autorka je dve knjige o učenju učenja (Učiti se može naučiti, Učimo učiti: ŠTA je kvalitetno znanje i KAKO ga sticati), jednog priručnika o medijskoj pismenosti, 3 slikovnice, od čega je jedna u izdanju KoHo pedagogije – Nikola Tesla-ispred budućnosti i igre memorije STEAM MEMORY: izumi.

Kao voditeljka razvoja sadržaja radila je u obrazovanju odraslih, radi kao urednica na razvoju obrazovnih materijala i e-learninga.