Da li ste spremni da svoje podučavanje podignete na viši nivo? Predstojeći vebinar je osmišljen da osnaži edukatore poput vas da postanu efikasniji i upečatljiviji u učionici. Kroz detaljne diskusije o refleksivnosti i refleksivnoj praksi, steći ćete dublje razumevanje ključnih principa i praksi koje pokreću efektivnu nastavu i profesionalni razvoj.

Učešćem na ovom vebinaru, vi ćete:
  • Poboljšati svoje nastavne veštine tako što ćete naučiti o definiciji i važnosti refleksivne prakse u kontekstu nastave
  • Razviti kvalitete refleksivnog praktičara, koji su neophodni za negovanje pozitivnog okruženja za učenje
  • Naučiti strategije za promovisanje refleksivnosti u učionici, što će vam pomoći da postanete efikasniji edukator
  • Biće vam predstavljeni primeri tehnika i metoda iz prakse
  • Ovaj vebinar je idealan za nastavnike osnovnih i srednjih škola, stručne saradnike i direktore škola koji su posvećeni unapređenju svoje nastavne prakse i pozitivnom uticaju na živote svojih učenika. Ne propustite ovu dragocenu priliku da svoju nastavu podignete na viši nivo – registrujte se odmah!

    Vebinar je namenjen nastavnicima razredne i predmetne nastave  u osnovnim školama, nastavnicima predmetne nastave u srednjim školama, stručni saradnici, direktori škola.

    Za prisustvo na vebinaru/odslučan snimak vebinara  dobijaju se potvrde za interno stručno usavršavanje od 4 sata kao i materijal sa vebinara!

    Moguće je kupiti snimak ovog vebinara! I pogledati ga kad vama odgovara.

    Kada kupite snimak vebinara:

    • link za gledanje vebinara će biti aktivan 72h od kada prvi put kliknete na link
    • možete 3x da kliknete na link
    • dobićete sertifikat o odgledanom vebinaru
    • dobićete materijale sa vebinara
    Dušanka Ćirović

    Dušanka Ćirović

    Dušanka Ćirović u obrazovanju je već 28 godina, i radi u OŠ „Milutin i Draginja Todorović“ i Školskoj upravi u Kragujevcu.

    Koautor je i/ili realizator akreditovanih programa obuka:

  • Školsko razvojno planiranje Samovrednovanje u funciji razvoja škole
  • Motivacija i psihološki principi učenja
  • Inkluzivno obrazovanje i individualni obrazovni plan
  • Učestvovala je kao realizator i/ili mentor u brojnim projektima u obrazovanju. Neki od njih su:
  • Unapređivanje obrazovanja u Srbiji kroz razvoj Mreže podrške inkluzivnom obrazovanju
  • Podrška obrazovanju dece i učenika migranata/izbeglica na teritoriji RS MADAD 1
  • Nastavak podrške za povećanje i unapređenje kapaciteta za upravljanje migrantskom krizom u RS – MADAD 2
  • „Razvionica“- Podrška razvoju ljudskog kapitala i istraživanju. Unapređivanje kvaliteta obrazovnog sistema Republike Srbije kroz unapređivanje efektivnosti sistema spoljašnjeg vrednovanja rada škola i razvoj horizontalnog učenja između škola (share)

    Koautor je objavljenih knjiga:
  • Priručnik „Školsko razvojno planiranje – put ka školi kakvu želimo“ , Ministarstvo prosvete RS.
  • Priručnik “Zbirka primera inkluzivne prakse”, Ministarstvo prosvete RS
  • Priručnik «Vodič za unapređivanje inkluzivne obrazovne prakse», Fond za otvoreno društvo, 2007.