ВЕБИНАР
Управљање маркетингом образовних установа на друштвеним мрежама и у медијима
Предавач Гордана Јоцић
Датум: 23.02.2022. Време: 18-20h
*Вебинар ће се одржати преко Zoom апликације
Вебинар је намењен наставницима васпитачима, учитељима, наставницима основних и средњих школа, стручним сарадницима, управи школа и вртића
Теме:
- Шта су циљеви школског маркетинга?
- Разлике маркетинга и промоције образовних установа.
- Како да загрејемо људе за нашу промоцију?
- Лествица вредности.
- Како се наметнути локалним и националним медијима?
- Писање саопштења за медије. (Основе новинарства)
- Писање објава на лендинг страницама.
- Стратегије управљања образовних установа Фејсбуком и Инстаграмом.
- Како се пишу учинковите објаве за Фејсбук и Инстаграм?
- Алати за лакше упрвљање друштвеним мрежама. (Business Suite, Canva, Kine master)
- Неколико савета о фотографијама за медије, сајт, друштвене мреже.
- „Пушкице“ као подсетник шта и како писати.
За присуство на вебинару добијају се потврде за интерно стручно усавршавање од 4 сата.
Цена вебинара по учеснику: 900,00 дин
Пријавни формулар за појединце
За пријаву већег броја учесника из једне установе, цене су следеће:
од 5 до 10 пријављених – 850 дин. по учеснику
од 11 до 20 пријављених – 800 дин. по учеснику
преко 20 учесника из установе – 750 дин. по учеснику
НАПОМЕНА: учесници се и самостално могу организовати у веће групе и тиме остварити попуст
Биографија:
Гордана Јоцић, новинарка
Завршила је Факултет политичких наука на Београдском универзитету, групу за новинарство, као и менаџмент у медијима у оквиру стручног усавршавања. Тренутно одговорна уредница Радија Златоусти. Објављивала текстове, радио и ТВ прилоге у локалним и националним медијима. Ауторка више телевизијских емисија. Предавала Основе новинарства, Облике новинарског изражавања и Системе информисања у средњој школи. Предавала на више различитих обука за новинарство. Има 11 година искуства рада у просвети. Похађала Мастербокс курсеве макетинга код Истока Павловића и Ивана Билдија. WEB CMS практикант.