Hiperkinetski sindrom (ADHD), disgrafija, disleksija, diskalkulija, pervazivni razvojni poremećaji…
su specifični razvojni poremećaji koji se mogu prepoznati kod učenika već u osnovnoj školi.
- Osposobljavanje učitelja, stručnih saradnika, nastavnika osnovnih i srednjih škola za prepoznavanje učenika sa specifičnim razvojnim poremećajima školskih sposobnosti (disgrafija, disleksija, diskalkulija, hiperkinetski sindrom, pervazivni razvojni poremećaji…).
- Sposobnost prepoznavanja specifičnih razvojnih problema, njihova manifestacija i uticaj na celokupan dečiji razvoj, ponašanje i učenje.
- Uspostavljanje adekvatnog pristupa takvim učenicima, preporuke za rad sa njima, kako bi se omogućio maksimalan razvoj potencijala učenika u obrazovno vaspitnom procesu.
- Odgovori na pitanja u vezi sa suštinskim elementima obrazovne prakse, iznalaženja najadekvatnijih načina komunikacije, adaptacije postojećih nastavnih sredstava i kreiranje novih metoda rada i nastave.
- Stručna pomoć u okviru postojećih institucija, u skladu sa Pravilnikom o pružanju dodatne podrške u obrazovanju deci i učenicima sa smetnjama u razvoju, od strane škola za obrazovanje učenika sa smetnjama u razvoju.
Tooltip content
- 6 do 10 prijavljenih – 5% popusta na ukupan iznos
- od 11 do 20 prijavljenih – 10% popusta na ukupan iznos
- preko 20 učesnika iz ustanove – 15% popusta na ukupan iznos
NAPOMENA:
- učesnici se i samostalno mogu organizovati u veće grupe i time ostvariti popust. vebinar se održava preko Zoom platforme.
- za prisustvo na vebinaru dobijaju se potvrde za interno stručno usavršavanje od 4 sata.
- vebinar je namenjen: učiteljima, nastavnicima osnovnih i srednjih škola, stručnim saradnicima
Autor brojnih stručnih radova na temu deca i učenici sa smetnjama u razvoju.
Više od trideset godina rada sa ovom kategorijom dece i njihovim roditeljima. Radi kao direktor škole za osnovno i srednje obrazovanje „Vukašin Marković“ u Kragujevcu, koja se bavi obrazovanjem dece sa smetnjama u razvoju.