Eskejp soba – edukativna igra u gugl upitniku

Današnji učenik je sposoban da koristi savremenu tehnologiju u učionici mnogo brže nego što je to potrebno nastavniku ili roditelju.

Međutim, uvek se postavlja pitanje koliko učenici efikasno koriste tehnologiju za učenje.

Stoga podsticanje nastavnika da za različite nastavne aktivnosti koriste raznovrsne tehnološke alate može da podstakne učenike ne samo na interesovanje za učenje, već i istinsko razumevanje pojmova i pojava u nauci i društvu.

Edukativne igre u nastavi jačaju horizontalno i vertikalno povezivanje nastavnih predmeta, omogućavaju češću promenu aktivnosti i dodatno angažovanje učenika. Usmerene su na rešavanje problema, kao i međusobno povezivanje znanja iz više nastavnih predmeta i imaju za cilj da učenici nauče samostalno da uče. Tako se omogućava sagledavanje problema i problemskih zadataka iz više različitih uglova.

Ovakvim pristupom u izučavanju zadate teme stiče se celovito znanje uz aktivno učešće učenika ili kroz rad u paru ili grupi. Na taj način svakako raste nivo zainteresovanosti učenika za sadržaj časa, što doprinosi razumevanju naučenog, a usvojeno znanje je trajnije.
Kratka agenda sa orijentacionim trajanjem tema, odnosno vremena predviđenog za pitanja

Trajanje vebinara sa pitanjima 90 minuta.
  • Uvod – Kako napraviti zanimljivu vežbu, odnosno edukativnu igru na gugl platformi – 15 min.
  • Šta je eskejp soba? – 5 min.
  • Koje veštine se razvijaju kod učenika? – 15 min
  • Kako se dizajnira soba? – 15 min
  • Alat za kreiranje Eskejp sobe – Gugl upitnik – 30 min
  • Kako može drugačije – Eskejp soba u Majnkraftu – prikaz – 10 min
Tooltip content
Datum: 22. 12. 2022
Vebinar se održava od 18-20h.
Cena vebinara: RSD 1100,00
Za prijavu većeg broja učesnika iz jedne ustanove, cene su sledeće:
  • 6 do 10 prijavljenih – 5% popusta na ukupan iznos
  • od 11 do 20 prijavljenih – 10% popusta na ukupan iznos
  • preko 20 učesnika iz ustanove – 15% popusta na ukupan iznos
U slučaju da ne možete vebinaru prisustvovati uživo, poslaćemo vam snimak!

NAPOMENA:

  • učesnici se i samostalno mogu organizovati u veće grupe i time ostvariti popust. 
  • vebinar se održava preko Zoom platforme.
  • za prisustvo na vebinaru dobijaju se potvrde za interno stručno usavršavanje od 4 sata.
  • vebinar je namenjen: nastavnicima osnovnih i srednjih škola, nastavicima razredne nastave
Ana Marković
Ana Marković, nastavnik fizike u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji, idejni tvorac i realizator projekata i aktivnosti vezanih za Festivala nauke i Park nauke u svojoj školi.

Dobitnik je mnogih priznanja za popularizaciju nauke od strane Centra za Promociju nauke.

Dobitnik je nagrade ,,Najbolji edukator Srbije 2019” od strane Udruženja za podsticajno preduzetništvo Živojin Mišić.
Kao saradnik ZUOV-a, učestvovala je u akreditaciji i realizaciji raznih obuka.

Član radne grupe za izradu standarda postignuća za opšteobrazovne predmete za osnovnu i srednju školu.

Takođe, je član radne grupe za izradu plana i programa nastave i učenja fizike za treći i četvrti razred učenika sa posebnim sposobnostima za biologiju i hemiju.
Katarina Veljković, nastavnik računarske grupe predmeta u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji, izabrana u Top 50 nastavnika sveta za 2019. godinu.

Koordinator i član radne grupe za izradu standarda postignuća za opšteobrazovne predmete za osnovnu i srednju školu.

Takođe, je član radne grupe za izradu predloga programa nastave i učenja za računarske predmete za sve razrede za učenike sa posebnim sposobnostima za računarstvo i informatiku.
Katarina Veljković
Koautor je priručnika: “Priručnik za pedagošku primenu sistema za upravljanje učenjem Mudl pri realizaciji onlajn i hibridne nastave” i koautor šest akreditovanih udžbenika iz oblasti informatike i računarstva.